poniedziałek, 28 marca 2016

Wracam na bloga

Hej wszystkim, po 2 latach stwierdziłam, że chyba pora powrócić do blogowania. Tak więc, mam na imię Julita. Chodzę do drugiej klasy liceum na kierunku biologiczno-geograficznym. Po liceum planuję udać się na studia we Wrocławiu na pedagogikę przedszkolną ;) Na moim blogu znajdziecie posty lifestylowe. Myślę że nie będziecie się ze mną nudzić, więc zapraszam do obserwowania. Posty będę starała się dodawać systematycznie, mam nadzieje że podołam pomimo braku czasu z powodu rozpoczęcia kursu na prawo jazdy i ogromu nauki. Trzymajcie za mnie kciuki! Do napisania! :*

7 komentarzy:

  1. Powodzenia :) Lubię blogi o takiej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam za Ciebie kciuki ;)
    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia - zarówno w pisaniu bloga jak i na kursie z prawa jazdy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki i życzę sukcesów w blogowaniu :)

    A co odpowiedzi na Twój komentarz na moim blogu: wszystko przed Tobą :) ja mam w przyszłym tygodniu egzamin, ale w sumie chętnie bym jeszcze kilka razy poszła na jazdy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Obyś pisała jak najdłużej, powodzenia, weny i wszystkiego czego Ci potrzeba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że wracasz, powodzenia ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pedagogika przedszkolna ? super :)

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń